lördag 20 april 2013

Vem vill ha en bok?

Nu när jag är en flitig student har jag knappt tid att läsa något förutom kurslitteraturen. Men i ett förfluget ögonblick lovade jag visst en person att jag skulle lotta ut böcker här, så nu blir det ett inlägg i alla fall.

Jag har ganska många böcker hemma, sådana som jag själv har översatt och fått översättarexemplar av. Det vore inte så dumt att bli av med några av dem så att jag får plats med nya böcker. Så om du är intresserad av ett exemplar av Mo Yans Vitlöksballaderna (Nobelutgåvan) har du din chans! Lämna din adress i en kommentar till det här inlägget inom en vecka (fram till söndag 28 april) och har du tur så får du ett ex av romanen. Jag tänker inte publicera kommentarerna, så du behöver inte oroa dig för att din adress kommer att ligga ute här för hela världen att se. Men OBS! Du får hålla dig inom Sveriges gränser, portokostnaden blir litet för hög om jag ska skicka böcker över hela världen.

Om det finns intresse så kan jag kanske lotta ut ett ex av Yan Liankes Drömmar om byn Ding när den kommer i mitten av maj ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar